مجموعه نمد طبیعی شاهکار شما را به خرید بهترین محصولات نمدی طبیعی دعوت می‌نماید.

شماره تلفن نمد شاهکار  03833380727

شماره همراه 09913746057

 

تولید کننده انواع فرش نمدی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح ها و نقش های فرش نمدی سنتی :قیمت فرش نمدی سنتی اصل

 

شرکت ما یکی از بهترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان فرش نمدی سنتی  است. بر روی این فرش ها انواع طرح های سنتی و ممتاز قرار گرفته است که برای علاقه مندان به این فرش ها می تواند بسیار جذاب باشد. برای رنگ کردن این فرش ها از رنگ های طبیعی استفاده می شود و به همین دلیل در هنگام شست و شو  رنگ آن ها کاملا ثابت می ماند.

طرح ها و نقش های فرش نمدی سنتی :

طرح ها و نقش های فرش نمدی سنتی از گذشته تا کنون دستخوش تغییراتی شده است. این تغییرات وابسته به نوع زندگی بافنده و نیاز او به فروش دست ساخته های نمدی طبق سلیقه بازار مصرف بوده است. نقش های اصیل بر روی فرش ها را هنوز هم می توان در نقوش هندسی ساده و همچنین با بهره گیری از رنگ های شاد به وضوح مشاهده کرد.

فرش های نمدی سنتی به علت دارا بودن انواع نقوش هندسی و طبیعی بر روی خود بسیار خاص هستند. مثلاً تصویر درختان، پرندگان و جنگ میان حیوانات که تا امروز نزد اقوام ایرانی ماندگار شده است. امروزه بیشتر افراد علاقه زیادی به بافته های متنوع در انواع نمد سنتی دارند.

قیمت فرش نمدی سنتی اصل

فرش های نمدی ستی خصوصیات بسیار زیادی دارند. مهمترین خاصیت نمد حفظ رطوبت محیط اطراف است. برای این منظور از نمد دستباف ایرانی در مناطق مرطوب و شرجی استفاده می کنند.

جنس و متریال اصلی فرش نمدی سنتی، پشم خالص است به همین دلیل این فرش ها دارای لطافت و نرمی منحصر به فردی هستند و از روی نشستن بر روی این فرش ها می توانید بسیار لذت ببرید.

ارزش نمد سنتی ممتاز را کشورهای خلیج فارس و حاشیه آنجا که آب و هوای شرجی و مرطوبی دارند بهتر می دانند و برای خرید این محصولات هزینه زیادی می کنند. نمد برای درمان بیماری های که ناشی از رطوبت است بسیار مفید است و به همین منظور طرفدارن بیشتری در ساکنان مناطق مرطوب جنوبی کشور دارد.

قیمت فرش نمدی سنتی رنج های متفاوتی دارد و وابسته به مواد استفاده شده در آن است. خریداران عزیز درصورت داشتن هرگونه ابهام و یا سوال درمورد فرش های نمدی می توانند با مشاورین فروش ما تماس بگیرند و ضمن اطلاع از قیمت این فرش ها، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند تا در زمان کم و با بالاترین کیفیت آن را دریافت کنند.

 

مجموعه نمدشاهکار 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی شماست09913746057-03833380727

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “تولید کننده انواع فرش نمدی سنتی”

  1. فرش های نمدی حس بسیار خوبی به آدم میده انشستن روی این گونه فرش ها و و نگاه کردن به نقش های انها لذت بخش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید