مجموعه نمد شاهکار شما را به خرید بهترین محصولات نمدی طبیعی دعوت می‌نماید.

شماره تلفن نمد طبیعی شاهکار  03833380727

شماره همراه 09913746057

 

نحوه تولید فرش نمدی دستبافت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید فرش نمدی دستبافتخرید فرش نمد دستبافت باکیفیت بدون واسطه

نمد بافی از صنایع دستی با سابقه در کشور ما است. در سال‌های اخیر محصولاتی از قبیل فرش نمدی دستبافت با طرح ها و رنگ های مختلف و بسیار زیبا توسط تولید کنندگان این محصول به بازار ارائه شده است.

مرکز ما به عنوان سرشناس ترین تولیدکننده این محصول، انواع فرش های نمدی را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به خریداران محترم ارائه می کند.

نحوه تولید فرش نمدی دستبافت

در تهیه فرش نمدی دستبافت درجه یک از پشم خالص استفاده می شود که این موضوع باعث شده است نسبت به انواع فرش های دستبافت و ماشینی قیمت مناسب تری داشته باشد و به همین دلیل در سال های اخیر مردم تقاضای بیشتری نسبت به این فرش ها داشته اند و با استقبال زیادی روبرو شده است.
نحوه تولید فرش های نمدی بسیار سخت است. براساس طرح مورد نظر از پشم های رنگی مختلفی در این فرش ها استفاده می شود. ابتدا زمینه فرش نمدی دستبافت با استفاده از الیاف پشمی تهیه می‌شود. به این صورت که الیاف پشم را در ضخامت زیاد و در اندازه فرش مورد نظر بر روی هم قرار می‌دهند. سپس با استفاده از روش‌های مختلف نسبت به فشرده کردن این الیاف اقدام می‌کنند. به این ترتیب یک لایه ضخیم از الیاف پشم به دست می‌آید. این لایه زمینه فرش مورد نظر می باشد.

سپس بر اساس طرح مورد نظر از الیاف پشمی رنگی در این فرش ها استفاده می‌شود و طرح های خاص روی آن پیاده می شود. بعد از این مرحله فرش را به حالت لوله ای درآورده و برای فشرده شدن این الیاف معمولا از روش های سنتی مانند پا کوبیدن استفاده می شود و سپس آن را باز کرده و در نهایت چندین بار آن را نمد مالی می کنند تا استحکام زیادی در فرش ایجاد شود، به این ترتیب فرش آماده ارائه به بازار می باشد.

خرید فرش نمد دستبافت باکیفیت بدون واسطه

امکان خرید فرش دستبافت باکیفیت به صورت مستقیم از تولید کننده برتر این محصول فراهم شده است و کسانی که خواستار فرش نمدی با قیمت مناسب هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرند.

همانطور که میدانیم سفارش خرید فرش نمدی از طریق اینترنت بسیار راحت است و خریداران می تواند بدون محدودیت زمانی و مکانی و بی واسطه تنها با مراجعه به این سایت، خرید خود را را انجام دهند؛ در خرید مستقیم این نمدها واسطه ها وجود ندارند به همین دلیل قیمت این مرکز بسیار مناسب تر از قیمتی است که دیگر مراکز ارائه می کنند.

مجموعه نمدشاهکار مرکز تولید و عرضه نمد پشم طبیعی 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی شماست09913746057/03833380727

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید