مجموعه نمد شاهکار شما را به خرید بهترین محصولات نمدی طبیعی دعوت می‌نماید.

شماره تلفن نمد طبیعی شاهکار  03833380727

شماره همراه 09913746057

 

مرکز تولید فرش نمدی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت فرش نمدی سنتیقیمت انواع فرش نمدی سنتی

مرکز تولید فرش نمدی سنتی، یکی از مهم ترین صنایع دستی و هنری اصیل ایرانی را عرضه می کند؛ البته همان طور که می دانیم؛ فرش نمدی، صرفاً جنبه هنری و تزئینی نداشته و به عنوان یک زیر انداز سنتی بادوام مورد استفاده قرار می گیرد؛ نکته جالب توجه این است که فرش های نمدی، جایگاه ویژه ای در طب سنتی داشته و به کار بردن آنها جهت رفع کمر درد، پا درد و مواردی از این قبیل توصیه می شود.مرکز تولید فرش نمدی سنتی

ساخت فرش نمدی سنتی

ساخت فرش نمدی سنتی نمد مالی از هنرهای قدیمی و اصیل ایرانی به شمار رفته و هنوز هم با وجود انواع و اقسام لوازم مدرن در برخی نقاط ایران انجام می شود؛ یکی از مهم ترین محصولات این حوزه فرش می باشد.

مهم ترین نکته ای که در خصوص ساخت فرش نمدی اصل سنتی باید بیان کرد؛ این است که این کالا با استفاده از پشم طبیعی گوسفند تولید شده و به همین علت مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و سرما دارد.

لازم به ذکر است که به طور کلی ساخت فرش نمدی سنتی بر پایه مالش دادن پشم گوسفند به همراه آب و مواد قلیایی انجام می شود؛ در واقع حرارت و مالش زیاد، باعث می شود که یک بافت محکم و در هم تنیده از پشم گوسفند به دست آید.

به عنوان توضیح بیشتر درباره تولید فرش سنتی نمدی می توان اضافه کرد که ایجاد طرح و نقش های رنگی بر روی این محصول نیز با استفاده از پشم های رنگی، فشردن و مالش دادن آنها بر روی کار انجام می شود؛ ناگفته نماند که از رنگ های طبیعی برای رنگ آمیزی نمد اصل سنتی استفاده می شود.

قیمت انواع فرش نمدی سنتی

قیمت انواع  فرش نمدی سنتی قیمت انواع فرش نمدی سنتی چقدر است؟ با توجه به تنوع بالای کالای نام برده شده؛ پاسخ به این پرسش چندان راحت نخواهد بود؛ علاوه بر این عوامل مختلفی می توانند؛ بر قیمت فرش نمدی تاثیر بگذارند.

در ادامه برخی از مهم ترین شاخصه های تعیین کننده قیمت فرش سنتی نمدی را بیان می کنیم:

  • نوع پشم، رنگ و سایر مواد اولیه به کار رفته جهت تولید فرش نمدی
  • محل ساخت فرش نمدی و شیوه انجام این کار
  • ضخامت و کیفیت نهایی محصول نمدی
  • نوع فرش و مشخصات ظاهری آن
  • اندازه فرش نمدی
  • نحوه خرید و فروش محصولات نمدی سنتی

به عنوان توضیح بیشتر موارد بالا باید اضافه کرد که مثلاً پشم بهاره گوسفندی که با استفاده از رنگ طبیعی، رنگ آمیزی شده است؛ ارزش زیادی داشته و نمد حاصل از آن، فوق العاده مرغوب و ماندگاری خواهد بود؛ یا به عنوان مثال انواع فرش نمدی سنتی، ممکن است؛ به شکل مستطیلی، دایره ای، بیضی و … باشند.

مجموعه نمدشاهکار مرکز تولید و عرضه نمد پشم طبیعی 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی شماست09913746057/03833380727

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید